הקמה וניהול של בית עסק הם תהליכים מורכבים הדורשים השקעה רבה של זמן, כסף ומשאבים נוספים. כל בעל עסק מכיר את האתגרים הכרוכים בניהול היומיומי של העסק, אך לפעמים מתעלמים מהסיכונים הבלתי צפויים שעלולים לשבש את הפעילות העסקית ולפגוע כלכלית בעסק, בבעל העסק ובמשפחתו, וכך בדיוק צריך לשקול רכישת ביטוח לעסק שנותן מענה למגוון סיכונים:

הגנה מפני נזקים בלתי צפויים

בית עסק חשוף למגוון רחב של סיכונים חיצוניים ופנימיים, כמו שריפות, הצפות, גניבות או נזק לתכולה ולמלאי ועוד סיכונים רבים ושונים. ביטוח לבית העסק נועד להעניק הגנה כלכלית מפני נזקים אלה, ולאפשר לעסק להמשיך לפעול גם במקרים של פגיעה במבנה או ברכוש המבוטח, ולכן חשוב לשים לב לביטוח מבנה לעסק וגם לביטוח תכולה לעסק.

שמירה על יציבות כלכלית

במקרה של נזק גדול לבית העסק, ההוצאות על תיקונים או החלפה של מבנה/תכולה/מלאי יכולות להיות עצומות. ביטוח לבית העסק מסייע להבטיח שהעסק יוכל לשמור על יציבות כלכלית גם במקרי ביטוח וכך במצבי קיצון המכוסים בפוליסת בית העסק, בעל העסק מעביר את הסיכון הכלכלי לחברת הביטוח. בצורה זו, העסק לא יצטרך לספוג את ההוצאות המלאות ויוכל להמשיך לפעול כמעט ללא הפרעה.

  • אילו סיכונים מכסה פרק המבנה בביטוח העסק?

    ביטוח בתי עסק

    אש, ברק או עשן שהוא תופעה יוצאת דופן ולא תופעה קבועה. התפוצצות, הימעכות, קריסה, היסדקות, חימום יתר של דודים, מיכלים לחץ ותת לחץ. כמובן שאצלנו בווישור ניתן לרכוש כיסויים משלימים לביטוח המבנה כגון: סיכוני מים ונוזלים אחרים למבנה, כיסוי רעידת אדמה למבנה ועוד..

  • אילו סיכונים מכסה פרק התכולה בביטוח העסק?

    ביטוח בתי עסק

    אש, ברק או עשן שהוא תופעה יוצאת דופן ולא תופעה קבועה. התפוצצות, הימעכות, קריסה, היסדקות, חימום יתר של דודים, מיכלים לחץ ותת לחץ. כמובן שאצלנו בווישור ניתן לרכוש כיסויים משלימים לביטוח התכולה כגון: סיכוני מים ונוזלים אחרים לתכולה, כיסוי רעידת אדמה לתכולה ועוד..

  • האם חשוב להוסיף כיסוי לרעידת אדמה לביטוח בית העסק?

    ביטוח בתי עסק

    הסטטיסטיקה במדינת ישראל מצביעה על כך שכל 80 שנים, בממוצע, מתרחשת רעידת אדמה חזקה ומדי מספר שנים מתרחשות גם רעידות אדמה קלות. בראייה שלנו, ביטוח צריך לתת מענה למקרה קטסטרופה, כזה שעלול להביא לפגיעה ממשית בבית העסק, ורעידת אדמה הינו אחד מהסיכונים המשמעותיים העלולים לפגוע, בין השאר, בבית העסק באופן משמעותי.

 

כיסוי מפני תביעות מצד שלישי

עסקים רבים פועלים בסביבה שבה הם חשופים לתביעות מצד שלישי. בין אם מדובר בלקוחות שנפגעו במקום העסק, או בנזק לרכוש של אחרים שנגרם על ידי פעילות העסק. ביטוח לבית העסק מספק כיסוי לסיכונים אלה. לפרטים נוספים, ראו תנאי הפוליסה בכל הקשור לביטוח צד ג' לעסק.

מענה מותאם לכל סוגי העסקים

כל בית עסק הוא שונה, ולכן ביטוח לבית העסק צריך להיות מותאם לצרכים הספציפיים של העסק שלכם. בין אם אתם מנהלים חנות קטנה או משרד, אנחנו ב- weSure נרכיב לכם פוליסה המותאמת למאפיינים הייחודיים ולצרכים של העסק שלכם.

השקעה בביטחון ובשקט נפשי

בסופו של דבר, ביטוח לבית העסק הוא השקעה בביטחון שלכם ובשקט הנפשי של בעל העסק. לדעת שהעסק מוגן מפני סיכונים רבים נותן לבעל העסק את האפשרות להתרכז בניהול ופיתוח העסק, מבלי לחשוש מאירועים בלתי צפויים שיכולים להשפיע על עתידו.

 

לסיכום, ביטוח לבית העסק הוא לא רק חובה, אלא כלי חיוני לכל בעל בית עסק שמעוניין לשמור על העסק שלו מפני הסיכונים הלא צפויים שעלולים לפגוע בו. השקעה בביטוח עסק היא השקעה בעתידו וביציבותו של העסק, כך שתוכלו להמשיך לצמוח ולהצליח בעולם העסקי התחרותי ולדאוג לכך ששום מקרה ביטוח לא יערער את היציבות והעתיד של בית העסק.

 

 

ט.ל.ח.
כתבה זו מובאת להרחבת הדעת וכשירות לציבור בלבד. אין באמור בכתבה זאת משום המלצה לרכישת ביטוח ו/או ייעוץ בתחום הביטוח ו/או משום תחליף לביצוע הבירור המקדמי הנדרש לפני עריכת ביטוח ע"י הנהג ו/או המבוטח. לפני רכישת ביטוח, לרבות ביטוח רכב, על הנהג ו/או המבוטח לבצע בירור מקדמי של צרכיו ו/או התייעץ עם גורם מקצועי מטעמו. ווישור ביטוח אינה לוקחת אחריות על המלצותיה בכתבה זו, ככל ומדובר בהמלצות, ואין בכתבה זו משום תחליף לביצוע כלל הפעולות המקדמיות הנדרשות כאמור ע"י הנהג ו/או המובטח, ואין בכתבה זו משום תחליף לשיקול הדעת המלא של הנהג ו/או המובטח בעת עריכת הביטוח.