היית מעורב בתאונה? אנחנו פה עבורך

כולנו יודעים שאת הביטוח עושים בדיוק בשביל מקרים כאלה. לכן, אנחנו פה לצידך כדי לעזור לך להחזיר את מצב הרכב שלך לקדמותו. בדיוק בשביל זה בנינו פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת, כך שניתן להודיע על תביעה בצורה פשוטה, שקופה, הוגנת ואחראית. בואו לגלות מה נדרש לעשות אם הייתם מעורבים בתאונה ואתם מעוניינים להפעיל את הביטוח.
תוכלו גם לצפות בסרטון קצר שהכנו בשבילכם.

אז מה לעשות?

  • מתעדים את מקום האירוע

    חשוב מאד לצלם את הנזק שקרה לרכב שלך, לרכב של צד שלישי וכן לצלם את מקום האירוע

  • מחליפים פרטים עם כל המעורבים באירוע

    פרטי המעורבים ופרטי כלי הרכב המעורבים (נהג הרכב השני, הולכי רגל ועדים לאירוע) יכולים לעזור ליישוב מהיר של התביעה ולבירור האשמה

  • מודיעים לנו

    פותחים תביעה במהירות ובקלות, מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אתר האינטרנט, באמצעות האזור האישי או במוקד הלקוחות בטלפון: 6835*

  • בוחרים שמאי

    במהלך ההודעה על האירוע תוכלו לבחור שמאי מרשימת שמאי החוץ. תוכלו למצוא את הרשימה המעודכנת גם בעמוד "נותני שירות" באתר האינטרנט שלנו

  • בוחרים מוסך

    במהלך ההודעה על האירוע תוכלו גם לבחור מוסך, בו הרכב יתוקן. כדאי לבחור לתקן את הרכב באחד מנבחרת מוסכי weSure ואז תהיו זכאים להטבות מצויינות, כגון השתתפות עצמית מופחתת, רכב חלופי מהיום הראשון, אחריות על התיקון, פטור מכינון (אירוע אחד לתקופת הפוליסה) ועוד.

  • מצרפים מסמכים ותמונות

    לאחר פתיחת התביעה, ישלח אליכם מכתב המפרט את המסמכים הנדרשים לצורך הטיפול בתביעתכם. לנוחותכם, תוכלו לצרף את המסמכים באמצעות האזור האישי. ככל שתגישו את המסמכים באמצעים דיגיטליים, הדבר יזרז וייקצר את זמן הטיפול בתביעתכם.

  • מתעדכנים

    תוכלו להתעדכן מכל מקום ובכל זמן במסמכים שנתקבלו במסמכים שעדיין חסרים ובסטטוס הטיפול בתביעתכם.
    לאחר קבלת מלוא המסמכים, לרבות חוות דעת שמאי, יועבר הטיפול בתביעה למיישב תביעות מקצועי ב- weSure לצורך יישוב התביעה.

  • מקבלים תשובה

    לאחר שנסיים לברר את התביעה, תקבלו תשובה למייל שלכם בדבר תוצאות בירור התביעה וכן נעלה את תוצאות הבירור והמכתב שנשלח אליכם לאיזור האישי שלכם.

שמאי החוץ שעובדים איתנו

כלקוח ב- WeSure אנחנו עומדים לשירותך במקרה של פגיעה בשגרת החיים או במקרה של תאונה או אסון בהתאם לפוליסה שרכשת. אנחנו רוצים לעזור לך לחזור במהירות ובקלות, ככל הניתן, לשגרת החיים שלך. לכן, ניתן למצוא ברשימת שמאי החוץ שלנו את השמאים הטובים, האמינים, ההוגנים והמקצועיים ביותר שמצאנו

שאלות נפוצות

  • הרכב שלי נפגע על ידי צד ג', מה עליי לעשות?

    ביטוח מקיףתביעות

    אם אינך אשם בתאונה, מומלץ לקבל אצלנו מסמך בשם "אישור אי הגשה" ולפנות בתביעה לחברת הביטוח של צד ג'. בדרך זאת, לא נפגעת הנחת היעדר התביעות שלך בשנה הבאה וגם אינך משלם השתתפות עצמית.
    אם צד ג' מתכחש לאחריותו, תוכל תמיד להפעיל את פוליסת הביטוח שלך אצלנו, בכפוף לכיסוי הביטוחי ולתנאי הפוליסה.
    בכל מקרה, מומלץ לתקן את הרכב במוסך הסדר של weSure כדי שתבטיח שאם תחזור להפעיל את הפוליסה, תהנה מהשתתפות עצמית מוקטנת.

  • מה עליי לעשות במקרה של תאונת דרכים?

    ביטוח רכב חובהתביעותתביעות רכב חובה

    ראשית, תתקשר למשפחה שלך ותעדכן אותם שהכל בסדר. אחרי שתסדיר את הנשימה, אתה מוזמן להיכנס לאיזור האישי שלך באתר האינטרנט ולדווח על האירוע. ניתן גם להתקשר אלינו למספר *6835. כך, גם אנחנו נדע שקרתה לך תאונה ונוכל לטפל בך במהרה.

  • האם גובה ההשתתפות העצמית שווה בכל סוגי הנזקים?

    תביעותתביעות דירה

    גובה ההשתתפות העצמית משתנה בין סוגי נזק שונים ובין הכיסויים השונים, ככל שנרכשו. לדוגמה, בנזק מסוג רעידת אדמה גובה ההשתתפות העצמית הינו בדרך כלל בשיעור של כ – 10% אחוזים מסכום ביטוח המבנה, לעומת סכום נקוב בהתאם לסוגי הנזק השונים בגין נזק רכוש בדירה. יצוין כי במעמד רכישת הפוליסה ניתן להקטין את אחוז ההשתתפות העצמית לנזקי רעידת אדמה תמורת תשלום פרמיה.

  • הייתי מעורב בתאונה והרכב ניזוק, כיצד אני מודיע לכם על כך?

    ביטוח מקיףתביעות

    לנוחותך, אנו מעמידים לרשותך מגוון אפשרויות לדיווח על האירוע: באזור המידע האישי, במייל: claims@we-sure.co.il או בטלפון: 6835*.
    באיזור המידע האישי תוכל גם להתעדכן על אופן טיפול התביעה שלך, מרגע ההודעה ועד סיום הטיפול, כולל העלאת מסמכים ותמונות, עיון במסמכים ששלחת או ששלחנו אליך ועוד.