הצהרת נגישות של weSure חברה לביטוח בע"מ
נגישות בweSure
weSure חברה לביטוח הינה חברת ביטוח דיגיטלית חדשנית, אשר חרטה על דגלה להעניק שירות איכותי, יעיל שוויוני ומכבד לכלל ציבור לקוחותיה. במסגרת פעילותה בתחום אחריות תאגידית ועל-פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 והתקנות שהותקנו מכוחו, החברה פועלת למען קידום הנגישות ורואה בעשייה זו חלק בלתי נפרד מפעילותה.
רכזת הנגישות
לבירורים, בקשות ושאלות בנושאי נגישות, ניתן לפנות לגב' מורן דביר סופר, רכזת הנגישות בחברה, במייל morand@we-sure.co.il או בטלפון: 09-7890005, תוך פירוט השאלה / הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.
שירות לקוחות
החברה פועלת כמיטב יכולתה, בכדי לבצע את התאמות הנגישות הנדרשות בשירות הניתן לציבור הלקוחות, באמצעים שונים, ולשפר אותם באופן שוטף. החברה עורכת הדרכות בנושא לכלל נותני השירות שלה בחברה, ושמה דגש על מתן שירות מותאם, מכבד וברגישות הראויה. כחברת ביטוח דיגיטלית, החברה לא מקבלת קהל במרכזי שירות פרונטליים ומאפשרת ביצוע פעולות באופן עצמאי באתר וכן באמצעות מוקדי השירות. ככל ונתקלת בבעיה ו/או קושי, ניתן לקבל סיוע של נציג אנושי בפניה למוקד השירות.
הפניה למוקד השירות אפשרית באחד מהאמצעים הבאים (מומלץ לציין את אופן אמצעי התקשורת המועדף לקבלת מענה):
- בטלפון: 6835* (מוקד שירות – שלוחה מספר 1, מוקד תביעות – שלוחה מספר 4). המענה הקולי במוקדי השירות הונגש, כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- במייל: מוקד שירות – policy@we-sure.co.il, מוקד תביעות claims@we-sure.co.il.
- ב- whatsapp – בהקלקה על הסימן הייעודי באתר האינטרנט של החברה או שליחת הודעת whatsapp לטלפון 054-1466490
- בדואר – דרך השרון 12, כפר סבא, אגף 1 קומה 2
- באמצעות טופס פניה באתר החברה.
נגישות באתר האינטרנט
אתר האינטרנט של החברה, הנמצא בכתובת www.we-sure.co.il מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשתWeb Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0. הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים בגרסתם העדכנית, בעזרת רכיב הנגישות "Accessible".
החברה מקדישה משאבים רבים על מנת לדאוג להנגשה שוטפת של האתר ותכניו המתעדכנים, ומסתייעת לצורך כך בייעוץ מקצועי בנושא, באופן קבוע ושוטף. עם זאת, חרף מאמצי החברה, יתכנו חלקים באתר שעדיין נמצאים בהליכי הנגשה (שכן האתר מתעדכן בכל עת) וכן יתכנו תקלות בתום לב, שהחברה פועלת לטפל בהן בהקדם עם גילויין.
במידה ונתקלתם בקושי / תקלה כלשהם, נשמח לקבל משוב מפורט, ונפעל לסייע. בכל מקרה, ניתן לפנות לגב' מורן דביר סופר, רכזת הנגישות בחברה, שפרטיה לעיל.
משרדי החברה
משרדינו ממוקמים במרכז שרונה, דרך השרון 12 כפר סבא. כאמור לעיל, חברתנו לא מפעילה מרכזי שירות פרונטליים. עם זאת, ככל ובמקרה הצורך נדרשת הגעה פיזית למשרדי החברה, תותר כניסה של בעלי חיים, המיועדים לסיוע לאדם עם מוגבלות. כמו כן, קיימת בכניסה עמדת קבלה ראשית מונגשת, הכוללת לולאת השראה לכבדי שמיעה.
חניה
חניון בתשלום נמצא צמוד לבניין המשרדים. לבעלי תו נכה של משרד התחבורה החניה בחינם. מקומות חניה לרכב גבוה בחניון הגג (החיצוני- קומה 0). הכניסה מדרך השרון 12. עוקפים את הבניין ויש כניסה חיצונית ללא הגבלת גובה. המרחק אל המעלית כ-20 מטרים.
מקומות חניה נגישים נוספים – בקומת החניון התחתונה, מקבילה לקומה 2- בבניין. המרחק אל המעלית כ-50 מטרים. בקומת חניה זו מגבלת גובה של 2 מטרים.
קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרדי החברה. עם זאת, הואיל והבניין כולו בשיפוצים, הגישה הפיסית לבנין מסורבלת ומחייבת מעבר בין קומות.
בתוך הבניין
משרדינו נמצאים בקומה 2 של הבניין, במרחק של 5 מטרים מהמעלית. המעלית מונגשת. בית שימוש נגיש נמצא בקומת המשרדים שלנו, סמוך למעלית. ניתן לבקש מפתח במזכירות.
תאריך עדכון הצהרת הנגישות: 27 באוקטובר 2022.