הצינור דולף? אנחנו פה בשבילך

כולנו יודעים שאת הביטוח עושים כי לא רוצים להגיע למקרים בהם צריך אותו. יחד עם זאת, כשמשהו כבר קורה, אנחנו נהיה לצידך ולא ננסה לנפנף אותך בכל מיני תירוצים או להקשות עליך להגיש תביעה. בדיוק בשביל זה בנינו פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת כדי שהתהליך יהיה פשוט, שקוף, הוגן ואחראי.
אם יש לכם נזק מים ורכשתם כיסוי עם שרברב בהסדר, יש להתקשר לטלפון:
09-7890019.
תוכלו גם לצפות בסרטון קצר שהכנו בשבילכם.

אז מה לעשות?

  • מוודאים שהנזק לא יוחמר

    יש לסגור את ברז המים של הדירה ולדאוג לניקוז מהיר ויעיל של המים

  • מצלמים את הנזק

    מתעדים ומצלמים את הנזק שנגרם

  • מודיעים לנו על האירוע

    פותחים תביעה במהירות ובקלות, מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות האזור האישי. במקביל אנחנו נתאם מולך שמאי לאומדן הנזק שנגרם, ככל שנדרש.
    לצורך צמצום מחלוקות עתידיות אין להתחיל בתיקון הנזק בטרם ביקור השמאי בדירתכם.

    לחלופין, אם רכשתם פוליסה עם שרברב בהסדר, באפשרותכם לפנות למוקד השירות הייעודי המטפל בנזקי מים העומד לרשותכם 24/7 בטלפון 09-7890019.

  • מעלים מסמכים ותמונות

    לאחר פתיחת התביעה, ישלח אליכם מכתב המפרט את המסמכים הנדרשים לצורך הטיפול בתביעתכם. לנוחותכם, תוכלו לצרף את המסמכים באמצעות האזור האישי. ככל שתגישו את המסמכים באמצעים דיגיטליים, הדבר יזרז וייקצר את זמן הטיפול בתביעתכם.

  • מתעדכנים

    תוכלו להתעדכן מכל מקום ובכל זמן במסמכים שנתקבלו במסמכים שעדיין חסרים ובסטטוס הטיפול בתביעתכם.
    לאחר קבלת מלוא המסמכים, לרבות חוות דעת שמאי, יועבר הטיפול בתביעה למיישב תביעות מקצועי ב- weSure לצורך יישוב התביעה.

  • מקבלים תשובה

    לאחר שנסיים לברר את התביעה, תקבלו תשובה למייל שלכם בדבר תוצאות בירור התביעה וכן נעלה את תוצאות הבירור והמכתב שנשלח אליכם לאיזור האישי שלכם.

השרברבים שלנו

כלקוח ב- WeSure אנחנו עומדים לשירותך במקרה של פגיעה בשגרת החיים או במקרה של תאונה או אסון בהתאם לפוליסה שרכשת. אנחנו רוצים לעזור לך לחזור במהירות ובקלות, ככל הניתן, לשגרת החיים שלך. לכן, גייסנו בפריסה ארצית את נותני השירות הטובים והמובילים, כדי שביחד איתם נוכל להעניק לך שירות מהיר, מקצועי ויעיל

מסמכי תביעה ואחרים

שאלות נפוצות