למה הקמנו את weSure?

כמו כל אחד מאיתנו, שני המייסדים של weSure (ווישור חברה לביטוח בע"מ) ראו איך העולם מסביבנו משתנה. אנחנו נמצאים בתוך עולם חדש, המציע דרך טובה יותר וקלה יותר לעשות את החיים שלנו לפשוטים יותר. זה התחיל במהפכת הטלפון החכם, המשיך בפריצת הרשתות החברתיות, הכלכלה השיתופית, צריכה חכמה ומדויקת. בעקבות כך, אנחנו מקבלים החלטות נכונות יותר ושקולות יותר. פשוט להזמין כרטיס ולטוס לחו"ל, פשוט להזמין בתי מלון או דירה פנויה באמסטרדם ופשוט לקחת מונית מכל מקום לכל מקום. יחד עם זאת, תעשיה אחת נשארה מאחור, ולכן שני המייסדים החליטו ליישר קו עם התעשיות המתקדמות ולהקים חברת ביטוח חדשה ופורצת דרך, המבוססת על טכנולוגיה חדשנית שתהפוך את החיים של כולם לפשוטים יותר

בואו תכירו אותנו מקרוב...

פשטות

ביטוח צריך להיות פשוט. אנחנו ב- weSure מאמינים בשקיפות ופשטות ולכן פישטנו את הביטוחים הנפוצים כך שהביטוח חוזר לידיים שלכם ותוכלו לקבל החלטות בצורה מושכלת

אצלנו ב- weSure ברירת המחדל הינה שימוש בכלים דיגיטליים כדי להנגיש עבורכם את הביטוחים בצורה זמינה, יעילה, שקופה וידידותית

דיגיטליות

נוחות

מהיום בזכות weSure גם הביטוח הופך להיות נוח. מכל מקום ובכל זמן תוכלו לנהל את מגוון הביטוחים שלכם. הכל נעשה בקליק בזמן אמת 24/7

קהילתיות

אנחנו ב- weSure מחזירים את הביטוח לקהילה, מבטיחים התנהלות צנועה, יעילות מרבית כך שציבור החברים/הלקוחות לא יממנו הוצאות מיותרות

הכירו את הצוות

את סטיב ג'ובס ואילון מאסק לא הצלחנו לגייס, אבל כן הצלחנו להשיג את האנשים הטובים ביותר בתחום הביטוח בישראל. בואו תכירו אותם

ניצן צעיר הרים
ניצן צעיר הרים

ניצן צעיר הרים

מנכ"ל

יוחנן דנינו
יוחנן דנינו

יוחנן דנינו

נשיא הקבוצה

אמיל וינשל
אמיל וינשל

אמיל וינשל

יו"ר

יוסי גולדהמר
יוסי גולדהמר

יוסי גולדהמר

עוזר מנכ"ל ומנהל פרוייקטים

מורן דביר סופר
מורן דביר סופר

מורן דביר סופר

יועצת משפטית

דניאל וינשל
דניאל וינשל

דניאל וינשל

חשב ראשי

יוסי מולקנדוב
יוסי מולקנדוב

יוסי מולקנדוב

סמנכ"ל כספים

עמיר נוריאל
עמיר נוריאל

עמיר נוריאל

מנהל מערכות מידע

חנה עשוש
חנה עשוש

חנה עשוש

חתמת ראשית

פיני שחר
פיני שחר

פיני שחר

מנהל תחום דיגיטל, שירות ותביעות

עוד קצת עלינו...

אנחנו ב- WeSure מייצרים תהליך שקוף, פשוט ובשפה שכולם מבינים. אנו לא מסתירים תנאים או כיסויים מאחורי משפטים מסובכים, אנו לא שולחים את הלקוח לקרוא את האותיות הקטנות ואנו לא מפציצים את הלקוחות שלנו בעשרות דפי מידע (שכולנו יודעים שאיש לא באמת קורא עד הסוף...). הלקוחות שלנו יכולים לרכוש רק את מה שהם צריכים, להבין את הכיסויים וההגנות שרכשו בכל מוצר ביטוח ולוודא שזה באמת מה שהם רצו...