הצינור דולף? אנחנו פה בשבילך
כולנו יודעים שאת הביטוח עושים כי לא רוצים להגיע למקרים בהם צריך אותו. יחד עם זאת, כשמשהו כבר קורה, אנחנו נהיה לצידך ולא ננסה לנפנף אותך בכל מיני תירוצים או להקשות עליך להגיש תביעה. בדיוק בשביל זה בנינו פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת כדי שהתהליך יהיה פשוט, שקוף, הוגן ואחראי.
אם יש לכם נזק מים ורכשתם כיסוי עם שרברב בהסדר, ניתן לפתוח תביעה דיגיטלית בקישור זה או להתקשר לטלפון:
09-7890019.
תוכלו גם לצפות בסרטון קצר שהכנו בשבילכם.
אז מה לעשות?
-
מוודאים שהנזק לא יוחמר
יש לסגור את ברז המים של הדירה ולדאוג לניקוז מהיר ויעיל של המים
-
מצלמים את הנזק
מתעדים ומצלמים את הנזק שנגרם
-
מודיעים לנו על האירוע
פותחים תביעה במהירות ובקלות, מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות האזור האישי. במקביל אנחנו נתאם מולך שמאי לאומדן הנזק שנגרם, ככל שנדרש.
לצורך צמצום מחלוקות עתידיות אין להתחיל בתיקון הנזק בטרם ביקור השמאי בדירתכם.
לחלופין, אם רכשתם פוליסה עם שרברב בהסדר, באפשרותכם לפנות למוקד השירות הייעודי המטפל בנזקי מים העומד לרשותכם 24/7 בטלפון 09-7890019. -
מעלים מסמכים ותמונות
לאחר פתיחת התביעה, ישלח אליכם מכתב המפרט את המסמכים הנדרשים לצורך הטיפול בתביעתכם. לנוחותכם, תוכלו לצרף את המסמכים באמצעות האזור האישי. ככל שתגישו את המסמכים באמצעים דיגיטליים, הדבר יזרז וייקצר את זמן הטיפול בתביעתכם.
-
מתעדכנים
תוכלו להתעדכן מכל מקום ובכל זמן במסמכים שנתקבלו במסמכים שעדיין חסרים ובסטטוס הטיפול בתביעתכם.
לאחר קבלת מלוא המסמכים, לרבות חוות דעת שמאי, יועבר הטיפול בתביעה למיישב תביעות מקצועי ב- weSure לצורך יישוב התביעה.
-
מקבלים תשובה
לאחר שנסיים לברר את התביעה, תקבלו תשובה למייל שלכם בדבר תוצאות בירור התביעה וכן נעלה את תוצאות הבירור והמכתב שנשלח אליכם לאיזור האישי שלכם.
השרברבים שלנו
כלקוח ב- WeSure אנחנו עומדים לשירותך במקרה של פגיעה בשגרת החיים או במקרה של תאונה או אסון בהתאם לפוליסה שרכשת. אנחנו רוצים לעזור לך לחזור במהירות ובקלות, ככל הניתן, לשגרת החיים שלך. לכן, גייסנו בפריסה ארצית את נותני השירות הטובים והמובילים, כדי שביחד איתם נוכל להעניק לך שירות מהיר, מקצועי ויעיל
מסמכי תביעה ואחרים
שאלות נפוצות
-
כתוצאה מפיצוץ צינור בדירתי נגרם נזק לדירתי ולשכן. כיצד עליי לפעול?
תביעותתביעות דירהבכל אירוע ביטוחי, עליך לעשות ככל הניתן על מנת להקטין את הנזק. עליך לדאוג לתיקון הנזק באמצעות שרברב הסדר או פרטי – בכפוף לכיסוי הביטוחי שרכשת. בנוסף, יש להודיע לנו על צד ג' שניזוק ושמאי יבצע הערכת נזק וינחה את צד ג' לגבי המשך הטיפול.
-
האם גובה ההשתתפות העצמית שווה בכל סוגי הנזקים?
תביעותתביעות דירהגובה ההשתתפות העצמית משתנה בין סוגי נזק שונים ובין הכיסויים השונים, ככל שנרכשו. לדוגמה, בנזק מסוג רעידת אדמה גובה ההשתתפות העצמית הינו בדרך כלל בשיעור של כ – 10% אחוזים מסכום ביטוח המבנה, לעומת סכום נקוב בהתאם לסוגי הנזק השונים בגין נזק רכוש בדירה. יצוין כי במעמד רכישת הפוליסה ניתן להקטין את אחוז ההשתתפות העצמית לנזקי רעידת אדמה תמורת תשלום פרמיה.
-
כיצד אני יכול לעקוב אחר הטיפול בתביעה שלי?
תביעותתביעות דירהתביעות מקיףאנחנו ב- weSure נדאג לעדכן אותך בכל שלב באמצעות סמס או מייל. ובכל מקרה, אתה מוזמן גם להיכנס לאיזור המידע האישי ולהתעדכן בטיפול באופן שוטף.
-
האם חייב לבטח את תכולת הדירה והמבנה ביחד או שניתן לבטחם בנפרד?
ביטוח דירותאין חובה לבטח את הדירה או תכולתה יחדיו. חשוב לדעת, כי בעת רכישת ביטוח דירה ותכולתה יחד בחברתנו הינך זכאי להנחה נוספת בפרמיית הביטוח.
-
האם יש כיסוי כאשר איננו גרים בדירה באופן רצוף 60 יום ויותר?
ביטוח דירותביטוח משכנתאחשוב להודיע לחברת הביטוח על כך ולרכוש הרחבה מתאימה לצורך הכיסוי הביטוחי. לתשומת ליבך, אם לא רכשת הרחבה כאמור, הינך עלול להיות חשוף לנזקים שאינם מכוסים בפוליסה עקב היות הדירה בלתי תפוסה!