אנחנו פה כדי להקשיב לך
אנחנו פה בשבילך, לעזור לך לקבל שירות איכותי ומענה הוגן ומהיר, לענות על שאלות, ללמוד אם משהו מפריע ולנסות לשפר, ולסייע ככל הניתן, לפתור בעיות שיתעוררו בקשר בינינו. אנו מאמינים בקשר ישיר ובלתי אמצעי וניתן לפנות אלינו בכל נושא רלוונטי לעולם הביטוח– רכישת מוצרי ביטוח, טיפול בבקשות שונות, בירורים, טיפול בתביעות ומיצוי זכויות, שירות מספקים ועוד. אם יש לך שאלות כלליות ו/או פניות לקבלת מידע, נשמח להשיב, אך מחלקת תלונות הציבור לא תוכל להעניק ייעוץ משפטי או ייעוץ מקצועי בבחירת מוצרי ביטוח.
בעת הגשת פניה ליחידה לפניות הציבור יש לכלול את הפרטים הבאים:
פרטי הפונה: שם הפונה, מספר תעודת זהות/ח.פ., כתובת למשלוח דואר, מספר טלפון/פקסימיליה ודואר אלקטרוני – פרטי הזיהוי הם חובה. פרטים מזהים נוספים בקשר לפנייה כגון: שם המבוטח, מספר פוליסה, מספר תביעה וכו' לפי העניין. תיאור קצר של נושא ומהות הפנייה, בצירוף מסמכים רלוונטיים. אם מדובר בפונה שמגיש תלונה בשם אדם אחר – יש לכלול גם את השם פרטי, שם המשפחה ומספר תעודת הזהות של המבוטח בשמו מוגשת התלונה ולצרף יפוי כוח מתאים. במקרה של פנית עו"ד או סוכן ביטוח, שפונה בשם לקוח, חובה לצרף יפוי כוח מתאים כתנאי לטיפול.
ניתן ליצור איתנו קשר גם במייל: pniyot@we-sure.co.il או בטלפון: 6835*.
אפשר לדבר איתנו גם מכאן :)
בוואטסאפ
054-1466490
לחיצה להתחברות
א'-ה': 8:30-16:30
ו': 8:30-12:30
בטלפון
6835*
א'-ה': 8:30-16:30
ו': 8:30-12:30
בטלגרם
לחיצה להתחברות
או חפשו:
weSure customer service