הצהרת נגישות של weSure חברה לביטוח בע"מ

נגישות בweSure

weSure חברה לביטוח הינה חברת ביטוח דיגיטלית חדשנית, אשר חרטה על דגלה להעניק שירות איכותי, יעיל שוויוני ומכבד לכלל ציבור לקוחותיה.

קידום נגישות ומתן שירות שוויוני ומכבד לכל אדם הוא ערך מהותי ומרכזי שלנו. אי לזאת אנו רותמים את יכולותינו הארגוניות לקידום שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלויות הן באמצעות כלים טכנולוגיים להנגשת ערוצי שירות שונים והן באמצעות הנגשה פיזית של מבני הקבוצה.

משרדי החברה

משרדינו ממוקמים באבא הלל סילבר 12, רמת גן "בית איילון ביטוח".

כאמור לעיל, חברתנו לא מפעילה מרכזי שירות פרונטליים.

עם זאת, ככל ובמקרה הצורך נדרשת הגעה פיזית למשרדי החברה ברמת גן, תותר כניסה של חיות שירות. בנוסף, סיוע במילוי טפסים – ינתן לכל לקוח שמבקש זאת.

  • חניות נכים – ממוקמת בחניון מינוס 4, בצמוד למעלית החניון, גובה מקסימלי 2.10 מטרים
  • דרכי גישה – קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות
  • כניסה נגישה – יש
  • עמדת שרות – עמדות השירות הותאמו ויכולות לתת שירות גם לאנשים עם מוגבלות
  • עזרים ללקויי שמיעה – בעמדות הנותנות שירות קיימות לולאות השראה.
  • אמצעי הכוונים לעיוורים – קיימת מערכת Step hear, ניתן להפעילה באמצעות אפליקציה.
  • מעלית – יש מעלית מהחניון ללובי המבנה, ומעלית מהלובי לקומות המשרדים
  • שירותי נכים – בקומת הכניסה

שירות לקוחות

החברה פועלת כמיטב יכולתה, בכדי לבצע את התאמות הנגישות הנדרשות בשירות הניתן לציבור הלקוחות, באמצעים שונים, ולשפר אותם באופן שוטף.

הדרכות עובדים לשירות נגיש – הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לנושא הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש מותאם ומכבד.

כחברת ביטוח דיגיטלית, החברה לא מקבלת קהל במרכזי שירות פרונטליים ומאפשרת ביצוע פעולות באופן עצמאי באתר וכן באמצעות פניה למוקדי השירות. ככל ונתקלת בבעיה ו/או קושי, ניתן לקבל סיוע של נציג אנושי בפניה למוקד השירות.

הפניה למוקד השירות אפשרית באחד מהאמצעים הבאים (מומלץ לציין את אופן אמצעי התקשורת המועדף לקבלת מענה):

  • בטלפון: 6835* (מוקד שירות – שלוחה מספר 1, מוקד תביעות – שלוחה מספר 4). נתב שיחות נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • במייל: מוקד שירות – policy@we-sure.co.il, מוקד תביעות claims@we-sure.co.il.
  • ב- whatsapp – בהקלקה על הסימן הייעודי באתר האינטרנט של החברה או שליחת הודעת whatsapp לטלפון 054-1466490
  • בדואר – אבא הלל סילבר 12 רמת גן.
  • באמצעות טופס פניה באתר החברה.

נגישות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של החברה, הנמצא בכתובת www.we-sure.co.il  מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568.

תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשתWeb Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 .

הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים בגרסתם העדכנית, בעזרת רכיב הנגישות "Accessible".

החברה מקדישה משאבים רבים על מנת לדאוג להנגשה שוטפת של האתר ותכניו המתעדכנים, ומסתייעת לצורך כך בייעוץ מקצועי בנושא, באופן קבוע ושוטף. עם זאת, חרף מאמצי החברה, יתכנו חלקים באתר שעדיין נמצאים בהליכי הנגשה (שכן האתר מתעדכן בכל עת) וכן יתכנו תקלות בתום לב, שהחברה פועלת לטפל בהן בהקדם עם גילויין.

במידה ונתקלתם בקושי / תקלה כלשהם, נשמח לקבל משוב מפורט, ונפעל לסייע. בכל מקרה, ניתן לפנות לגב' מורן דביר סופר, רכזת הנגישות בחברה, שפרטיה לעיל.

רכזת הנגישות

לבירורים, בקשות ושאלות בנושאי נגישות, ניתן לפנות לגב' מורן דביר סופר, רכזת הנגישות בחברה, במייל morand@we-sure.co.il או בטלפון: 09-7890005, תוך פירוט השאלה / הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.​

 

תאריך עדכון הצהרת הנגישות: 7 בנובמבר 2024