הרכב נתקע באמצע הדרך? מצבר לא מניע? תקר בגלגל? כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו במצב הזה. בדיוק בשביל רגעים כאלה נועד כתב שירות לשירותי דרך וגרירה, שנמכר אגב ביטוח רכב – שירות שמספק מענה מהיר ויעיל בשטח, כדי שתוכלו לחזור לשגרה במהירות ובביטחה. למרות שמדובר באחד השירותים הבסיסיים והחשובים ביותר לרכב, רבים לא מודעים למה באמת כלול בו – ומה החשיבות של רכישתו.
מהו כתב שירות לשירותי דרך וגרירה?
כתב שירות לשירותי דרך וגרירה הוא הסכם בין בעל הרכב לבין חברת שירותים מוסמכת (באמצעות חברת הביטוח), שמעניק סיוע טכני בשטח וגרירת הרכב במקרה של תקלה שאינה מאפשרת להמשיך בנסיעה. השירות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ונותן מענה במגוון תקלות שכיחות.
מה כלול בכתב השירות?
הכיסויים משתנים מעט בין ספקים, אך בדרך כלל כתב השירות כולל:
1. גרירת הרכב – כאשר הרכב לא כשיר לנסיעה, נשלחת גרר שיגרור אותו למוסך הקרוב או למוסך שתבחרו (בהתאם לתנאי כתב השירות).
2. החלפת גלגל – במקרה של תקר (פנצ’ר), נשלח טכנאי להחליף את הגלגל לגלגל הרזרבי של הרכב.
3. התנעת הרכב – אם הרכב לא מניע בגלל מצבר מרוקן, נשלח טכנאי שיבצע התנעה במקום.
4. אספקת דלק – במקרה של תקלה עקב מחסור בדלק, נשלחת ניידת שירות עם אספקת דלק ראשונית שתאפשר לכם להגיע לתחנה הקרובה.
5. חילוץ בסיסי – במידה והרכב שקע בבוץ או בחול – יינתן שירות חילוץ פשוט, כל עוד מדובר בגישה סבירה לרכב.
-
האם לבטח את הרכב שלי בביטוח מקיף או בביטוח צד ג' בלבד?
ביטוח מקיףביטוח צד ג'על שאלה זו תוכל רק אתה לענות... אולם, לרוב נהוג לבטח כלי רכב ישנים רק בביטוח צד ג'. חשוב לדעת, כי ביטוח מקיף הינו ביטוח רחב יותר המעניק כיסוי לרכב עצמו כתוצאה מהסיכונים המכוסים בפוליסה, וכן נזקים לרכוש צד שלישי עד לגבול האחריות הנקוב במפרט. ביטוח צד שלישי מוגבל לחבות (אחריות) לנזקי רכוש כלפי צד שלישי בלבד.
חשוב מאוד שתתאים את הביטוח בהתאם לצרכיך והיכולת הכלכלית שלך לעמוד בנזקים לרכב עצמו, ככל שלא בחרת לבטח את הרכב בביטוח מקיף. כמובן שרכב משועבד מחויב ע"י הבנק המלווה בביטוח מקיף הכולל סעיף שעבוד לבנק
-
הרכב שלי נפגע מברד, האם זה מכוסה בביטוח?
תביעות מקיףכן. ביטוח מקיף מכסה גם נזקים שנגרמו משטפון, סערה, שלג או ברד, ולכן אם הרכב נפגע מברד זה מכוסה על ידי הביטוח שלך.
-
רכשתי ביטוח חובה בחברתכם וכעת אני מבקש שבני שהוציא רישיון ינהג ברכב, מה עליי לעשות?
ביטוח רכב חובהמזל טוב ונסיעה בטוחה! חברת ווישור הינה חברה דיגיטלית המאפשרת לך לעדכן את הכיסוי הביטוחי בפוליסה במגוון אמצעים ובנוחות מקסימלית - באפשרותך לעדכן הכיסוי הביטוחי באיזור האישי בקלות ובנוחות. כמובן שגם נציגי החברה עומדים לרשותך בשעות הפעילות ויסייעו לך לעדכן את פרטי הפוליסה והביטוח.
למה כדאי לרכוש כתב שירות?
1. זמינות ומענה מהיר. שירות שפועל 24/7 ומגיע עד אליכם – בבית, בעבודה או בצד הדרך.
2. חיסכון בלחץ ובטרחה. במקום לחפש גרר פרטי ברגע חירום, השירות מטופל עבורכם בקלות דרך מוקד אחד.
3. התאמה לכל רכב. גם רכבים חדשים עלולים להיתקל בתקלות בלתי צפויות. לא מדובר רק בשירות לרכבים ישנים.
4. שירות בפריסה ארצית. הסיוע זמין בכל אזור בארץ, כך שגם אם נתקעתם רחוק מהבית – יש לכם גב.
5. פתרון משתלם ונוח. כחלק מהשירותים שמומלץ לכל נהג להחזיק לצורך התמודדות עם תקלות יומיומיות.
לסיכום
כתב שירות לשירותי דרך וגרירה הוא פתרון פשוט, יעיל והכרחי לכל נהג. גם אם הרכב תקין לחלוטין, תקלה לא צפויה יכולה להתרחש בכל רגע. עם כתב שירות מתאים, אתם לא לבד בשטח – יש מי שיגיע, יטפל ויחזיר אתכם לדרך במהירות ובמקצועיות.
לפני רכישה, כדאי לבדוק היטב את תנאי השירות, פריסת הספקים וזמני ההגעה – כדי לוודא שבחרתם נכון ונוסעים בראש שקט.
ט.ל.ח.
כתבה זו מובאת להרחבת הדעת וכשירות לציבור בלבד. אין באמור בכתבה זאת משום המלצה לרכישת ביטוח ו/או ייעוץ בתחום הביטוח ו/או משום תחליף לביצוע הבירור המקדמי הנדרש לפני עריכת ביטוח ע"י הנהג ו/או המבוטח. לפני רכישת ביטוח, לרבות ביטוח רכב, על הנהג ו/או המבוטח לבצע בירור מקדמי של צרכיו ו/או התייעץ עם גורם מקצועי מטעמו. ווישור ביטוח אינה לוקחת אחריות על המלצותיה בכתבה זו, ככל ומדובר בהמלצות, ואין בכתבה זו משום תחליף לביצוע כלל הפעולות המקדמיות הנדרשות כאמור ע"י הנהג ו/או המובטח, ואין בכתבה זו משום תחליף לשיקול הדעת המלא של הנהג ו/או המובטח בעת עריכת הביטוח.