אנו מצטערים לשמוע על רצונך בביטול הפוליסה, אבל מכבדים את החלטתך
יש לקחת בחשבון כי היעדר כיסוי ביטוחי מתאים עלול לחשוף אותך ו/או את משפחתך לנזק עצמי (במקרים של נזק גוף או רכוש), או לחבות כלפי צד שלישי. בביטול פוליסה קיימת, יבוטלו כל הכיסויים הביטוחים בפוליסה, כך שאירועים ביטוחיים שיקרו ממועד הביטול ואילך, לא יכוסו.
אם ברצונך לבטל את פוליסת הביטוח, ניתן לעשות זאת על ידי מילוי בקשה לביטול פוליסה דיגיטלי ושליחתה לחברה כשהיא חתומה ומלאה על כל פרטיה, באחת מהדרכים הבאות:
- באמצעות פניה בדף זה, על ידי צירוף הבקשה המלאה.
- באמצעות פניה באפליקציית WhatsApp אל החברה, בטלפון שמספרו 054-1466490 בבקשה לקבל טופס "בקשה לביטול פוליסה מקוון", ושליחתו לחברה באפליקציה זו.
- באמצעות שליחת טופס הבקשה לדוא"ל – policy@we-sure.co.il
- באמצעות שליחת הבקשה לפקס שמספרו 153-9-7897831.
- באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של החברה 6835*.
לתשומת הלב:
- חשוב לוודא את פרטי הפוליסה/ פוליסות שברצונך לבטל.
- יש למלא את כל הפרטים בטופס ולחתום במקום המיועד לכך.
- אם הפוליסה משועבדת, יש לצרף אישור להסרת שעבוד מהגורם המשעבד, אחרת הפוליסה תבוטל רק לאחר קבלת אישור המשעבד לביטול הפוליסה (או לאחר 30 יום, לפי המוקדם).
המשך הטיפול בבקשה (חשוב שנתאם ציפיות):
אנו עושים את מירב המאמצים לטפל בבקשתך בהקדם האפשרי. בקשת ביטול שתתקבל בחברה באחת מהדרכים הנ"ל, כשהיא מלאה ותקינה, וכוללת את המסמכים הנוספים (ככל ונדרשים), תטופל תוך 3 ימי עסקים מקבלתה, כפוף לאמור לעיל. עם השלמת הביטול, ישלח מייל המאשר את הביטול לכתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת בחברה.
אפשר לדבר איתנו גם מכאן :)
בוואטסאפ
054-1466490
לחיצה להתחברות
א'-ה': 8:30-16:30
ו': 8:30-12:30
בטלפון
6835*
א'-ה': 8:30-16:30
ו': 8:30-12:30
בטלגרם
לחיצה להתחברות
או חפשו:
weSure customer service