על החשיבות של ביטוח מקיף וצד ג'

הרכב המשמש אותנו לניידות יומיומית בכביש הארץ טומן בחובו סיכונים לא מבוטלים וחושף אותנו לנזקים משמעותיים לרכב ולאחריות כלפי רכוש צד שלישי. הדרך היעילה המצויה הינה ביטוח הרכבביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. אי עריכת ביטוח כאמור עלול לחשוף אתכם לאובדן הרכב, כתוצאה מתאונה, גניבת הרכב, נזקי טבע, אש ולנזקי רכוש צד שלישי והוצאות נוספות ומשמעותיות שיקשו עליכם ועל משפחתכם לחזור לשגרה.

אצלנו ב- weSure יש חופש בחירה מלא בתהליך רכישת הביטוח לגבי הכיסויים הביטוחיים, ניתן לשנות את גובה ההשתתפות העצמית, להגביל נהגים נקובים, להוסיף ולהוריד הרחבות וכתבי שירות ועוד.

לא לשכוח – כל מי שמשתמש ברכב מנועי חייב לוודא שיש לו פוליסת ביטוח רכב חובה.

יש לכם עוד שאלות?  

  • האם לבטח את הרכב שלי בביטוח מקיף או בביטוח צד ג' בלבד?

    ביטוח מקיףביטוח צד ג'

    על שאלה זו תוכל רק אתה לענות... אולם, לרוב נהוג לבטח כלי רכב ישנים רק בביטוח צד ג'. חשוב לדעת, כי ביטוח מקיף הינו ביטוח רחב יותר המעניק כיסוי לרכב עצמו כתוצאה מהסיכונים המכוסים בפוליסה, וכן נזקים לרכוש צד שלישי עד לגבול האחריות הנקוב במפרט. ביטוח צד שלישי מוגבל לחבות (אחריות) לנזקי רכוש כלפי צד שלישי בלבד.
    חשוב מאוד שתתאים את הביטוח בהתאם לצרכיך והיכולת הכלכלית שלך לעמוד בנזקים לרכב עצמו, ככל שלא בחרת לבטח את הרכב בביטוח מקיף. כמובן שרכב משועבד מחויב ע"י הבנק המלווה בביטוח מקיף הכולל סעיף שעבוד לבנק

  • כיצד נקבעת פרמיית הביטוח בביטוח רכב מקיף?

    ביטוח מקיף

    פרמיית ביטוח רכב המקיף תלויה בשני גורמים עיקריים: הרכב המבוטח (ערך הרכב, עד כמה הרכב גניב, עלות החלפים במקרה של תאונה וכו') והנהגים שינהגו ברכב. ביחס לנהגים הנוהגים ברכב, ככל שהנהיגה ברכב תוגבל לנהגים נקובים בשם, לא תתאפשר נהיגת נהגים צעירים והעבר הביטוחי שלך יהיה טוב יותר (מספר הפעמים שתבעת את חברת הביטוח בביטוח מקיף), כך הפרמיה תהא נמוכה יותר. שים לב, אם ינהג ברכב בעת תאונה נהג שאינו מורשה לנהוג ברכב (לדוגמה, בפוליסה ביקשת כיסוי לנהגים מגיל 24 ומעלה וברכב נהג בן 22) לא יהיה לך כיסוי ביטוחי.

  • האם מותר לנסוע ללא ביטוח חובה?

    ביטוח רכב חובהתביעות רכב חובה

    ביטוח החובה כשמו כן הוא - ביטוח חובה. כל בעל רכב מנועי (על פי ההגדרה בהוראות הדין) מחויב בביטוח חובה בתוקף.
    לתשומת ליבכם, לא רק נהיגה ברכב מנועי מחויבת בביטוח חובה, אלא כל שימוש ברכב מנועי (חניה, החנייתו, דחיפתו וכדומה. לפירוט מלא של כל השימושים ברכב מנועי ראה הוראות הדין)

  • מה כולל ביטוח אחריות כלפי צד שלישי?

    ביטוח דירותביטוח משכנתא

    הכיסוי הביטוחי בפוליסת הדירה לחבות כלפי צד שלישי הינו למקרה ביטוח שהוא חבות המבוטח או בני משפחתו, לרבות עובדי משק ביתו, לשלם לצד שלישי על-פי פקודת הנזיקין [נוסח חדש], בכפוף לגבולות האחריות הנקובים במפרט בשל אירוע תאונתי שהתרחש בשטח מדינת ישראל או ב"אזור" כהגדרתו בחוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (יהודה ושומרון - שיפוט בעבירות ועזרה משפטית), התשס"ז - 2007 וגרם למוות, מחלה, פגיעה, ליקוי גופני, ליקוי נפשי או ליקוי שכלי, לנזק או אבדן לרכוש צד שלישי.